Bár minden cégtulajdonos azt reméli eleinte, hogy könnyű dolga lesz, de idővel rá kell jönnie arra, hogy nem olyan könnyű felvirágoztatni egy vállalkozást, mint ahogyan azt sokan gondolják. Ha a vállalkozó úgy érzi, hogy nem halad egyről a kettőre, akkor ajánlott marketingszakember segítségét igénybe vennie, aki hatékony segítséget nyújt abban, hogy gyarapíthassa a vállalkozását.
Ez a SEO és marketing tanácsadás lényege. Hol találunk olyan szakértőt, aki támogatja a törekvéseinket? Nos, a marketingtanacsadas.hu weboldalon megismerhetjük Boóc Péter online marketingszakembert, aki meglehetősen nagy tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.
A szakértő bemutatása
2008 óta dolgozik SEO szakemberként és a tanácsadáson kívül, teljes marketingtervezést és kivitelezést is kínál B2C és B2B cégeknek egyaránt. A szakember jelenleg is több mint 20 ügyfélnek végez aktív keresőmarketing munkát a budapesti ügynökségénél. Tud segíteni a marketing több területén, mint például a Google hirdetések és keresőoptimalizálás tanácsadásban, promóciók és termékárazások megtervezésében, céges online kommunikáció és PR menedzselésében. Szolgáltatásai közé tartozik a kreatív közösségi média kampányok kivitelezése, komplex marketingstratégiák kialakítása, szövegírás. A weboldalon minden szükséges információ megtalálható, amire szükségünk lehet.
Természetesen, ha felvesszük a kapcsolatot a szakemberrel, akkor ő személyesen is tájékoztat bennünket minden lehetőségről. Tulajdonképpen a közös munka megkezdése előtt egy részletes kérdőívet küld a leendő ügyfeleinek és ez minden alapinformációt lefed, amire a szakértőnek szüksége van ahhoz, hogy átlássa a cég eddigi marketing és SEO próbálkozásait. A kapott információkból megtudja, hogy min érdemes változtatnia ahhoz, hogy jobb eredményeket érhessenek el. Szüksége lesz például hozzáférésre a cég Google Ads, Search Console, valamint Analytics fiókjához. Így konkrét adatok alapján nyújt SEO tanácsadást. Persze a konzultáció során minden egyéb olyan kérdésre kitér a szakértő, amit még fontosnak tartunk vele tisztázni.
Hogyan lesz eredményes a vállalkozásom?
Annak érdekében, hogy egy vállalkozás online marketingje sikeres legyen, a szakember a SEO 3 alappillére szerint fogja átnézni a weboldalt és az eddigi adatokat. Először a tartalmi SEO (on-site) alapján, ami a szövegírást, kulcsszavakat, tartalmi struktúrát jelenti. Azután következik a külső SEO (off-site), vagyis a linképítés és az online PR. Az eredményes marketing harmadik alappillére a technikai SEO, azaz a weboldal betöltési sebessége, SSL beállítása, képek, URL-k, átirányítások, stb…
Kizárólag úgy lehet egy cég online marketing és SEO stratégiája teljes, ha a felsorolt 3 elem rendben van. A szakértő minden esetben a cég igényei szerint fogja nyújtani a szolgáltatásait. Az árak nagyban függnek attól, hogy milyen típusú szolgáltatásra van szükség. Mivel minden cégnek másra van szüksége, ezért a profi SEO szakértők a legtöbb esetben személyre szabott árajánlatokkal dolgoznak. Vannak fix árú szolgáltatások, de havi keresőoptimalizálási díjakra is számíthatunk.