Keresőoptimalizálás tanácsadás: hogyan dolgozik egy SEO tanácsadó?

SEO és marketing tanácsadás
SEO és marketing tanácsadás

Bár minden cégtulajdonos azt reméli eleinte, hogy könnyű dolga lesz, de idővel rá kell jönnie arra, hogy nem olyan könnyű felvirágoztatni egy vállalkozást, mint ahogyan azt sokan gondolják. Ha a vállalkozó úgy érzi, hogy nem halad egyről a kettőre, akkor ajánlott marketingszakember segítségét igénybe vennie, aki hatékony segítséget nyújt abban, hogy gyarapíthassa a vállalkozását.

Ez a SEO és marketing tanácsadás lényege. Hol találunk olyan szakértőt, aki támogatja a törekvéseinket? Nos, a marketingtanacsadas.hu weboldalon megismerhetjük Boóc Péter online marketingszakembert, aki meglehetősen nagy tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.

A szakértő bemutatása

2008 óta dolgozik SEO szakemberként és a tanácsadáson kívül, teljes marketingtervezést és kivitelezést is kínál B2C és B2B cégeknek egyaránt. A szakember jelenleg is több mint 20 ügyfélnek végez aktív keresőmarketing munkát a budapesti ügynökségénél. Tud segíteni a marketing több területén, mint például a Google hirdetések és keresőoptimalizálás tanácsadásban, promóciók és termékárazások megtervezésében, céges online kommunikáció és PR menedzselésében. Szolgáltatásai közé tartozik a kreatív közösségi média kampányok kivitelezése, komplex marketingstratégiák kialakítása, szövegírás. A weboldalon minden szükséges információ megtalálható, amire szükségünk lehet.

Természetesen, ha felvesszük a kapcsolatot a szakemberrel, akkor ő személyesen is tájékoztat bennünket minden lehetőségről. Tulajdonképpen a közös munka megkezdése előtt egy részletes kérdőívet küld a leendő ügyfeleinek és ez minden alapinformációt lefed, amire a szakértőnek szüksége van ahhoz, hogy átlássa a cég eddigi marketing és SEO próbálkozásait. A kapott információkból megtudja, hogy min érdemes változtatnia ahhoz, hogy jobb eredményeket érhessenek el. Szüksége lesz például hozzáférésre a cég Google Ads, Search Console, valamint Analytics fiókjához. Így konkrét adatok alapján nyújt SEO tanácsadást. Persze a konzultáció során minden egyéb olyan kérdésre kitér a szakértő, amit még fontosnak tartunk vele tisztázni.

Hogyan lesz eredményes a vállalkozásom?

Annak érdekében, hogy egy vállalkozás online marketingje sikeres legyen, a szakember a SEO 3 alappillére szerint fogja átnézni a weboldalt és az eddigi adatokat. Először a tartalmi SEO (on-site) alapján, ami a szövegírást, kulcsszavakat, tartalmi struktúrát jelenti. Azután következik a külső SEO (off-site), vagyis a linképítés és az online PR. Az eredményes marketing harmadik alappillére a technikai SEO, azaz a weboldal betöltési sebessége, SSL beállítása, képek, URL-k, átirányítások, stb…

Kizárólag úgy lehet egy cég online marketing és SEO stratégiája teljes, ha a felsorolt 3 elem rendben van. A szakértő minden esetben a cég igényei szerint fogja nyújtani a szolgáltatásait. Az árak nagyban függnek attól, hogy milyen típusú szolgáltatásra van szükség. Mivel minden cégnek másra van szüksége, ezért a profi SEO szakértők a legtöbb esetben személyre szabott árajánlatokkal dolgoznak. Vannak fix árú szolgáltatások, de havi keresőoptimalizálási díjakra is számíthatunk.